Shop till you drop...

25 oktober 2017 - Manhattan, New York, Verenigde Staten

Ik geloof dat we dat iets te letterlijk hebben genomen, ik ben kapot. 'S morgens om half 10 vertrokken we met de metro Ground zero. Het plan was om daar naar shopping mall westfield te gaan. Dit is het grootste winkelcentrum van Manhattan dus de place to be, dachten we. Maar toen we eenmaal in de metro zaten zagen we dat times square ook binnen handbereik zou zijn. Kortom de plannen werden gewijzigd en we bleven enkele haltes zitten om op deze place to be boven de grond te komen. Een bekend plaatje maar wanneer je live alle schreeuwende en overweldigende billboards en neonreclame ziet is het toch weer heel anders dan je je voor hebt gesteld. Net als gisteren een indrukwekkend beeld maar toch van een heel andere aard. Gister was het ingetogen vandaag totaal het tegenovergestelde. Dat waar ik mij telkens weer over verbaas hoe deze stad bol staat van tegenstellingen! We besloten weer onder de grond te duiken en de metro te pakken naar westfield, idd heel groot maar niet echt gezellig en ook niet echt hele leuke winkels. We brachten alleen even een bezoek aan pink en haar grote zus de Victoria secret, een prachtige winkel, echt een beleving, maar degene met het allerkleinste maatje liep met een gevuld tasje de winkel uit. Vervolgens namen we de metro naar het hippe SoHo, dat wat eigenlijk een afkorting is van south of Houston en dan een stuk minder hip klinkt! Na enig zoekwerk kwamen we eindelijk bij de winkels uit! Winkel in winkel uit, tja je hebt dochters of je hebt ze niet. En eigenlijk zijn we nog niet helemaal tevreden, dus morgenochtend gaan we naar een aantal winkels die we gemist hebben! Kortom shop till you drop wordt vervolgd!

1. Hijken:
    26 oktober 2017
    Sterkte Arlette

Lieve groet

Ps steffie: cap?
  2. Piet en geke visser:
    26 oktober 2017
    dit roept bij ons allemaal herinneringen op.
    een kleine tip ga eens laat op de avond laat Times square, dan is het groot theater. ga genieten voor je het weet is her voorbij !