Nog 24 uur ....

20 oktober 2017 - Leek, Nederland

nog 24 uur te vullen met: koffer pakken, laatste wasjes, schoonmaakklusjes, reis richting Brussel.. maar het betekent ook we mogen online inchecken! het altijd terugkerend stress momentje: kunnen we voor Klaas een plekje met extra beenruimte reserveren... voor "normale" mensen is het al een opgave om 8 uur lang op een vliegtuigstoel te zitten, laat staan als je 2.05 bent. als de mogelijkheid er is dan reserveren we altijd extra space maar nu kon dat niet. we moesten wachten tot 21 oktober 10:45 .... vol verwachting klopt ons hart: gaat het lukken... nee dus!! wat we ook probeerden we kwamen met geen mogelijkheid in het online check programma. na telefonisch beraad met  cheapticket (mevrouw het ligt aan uw browser, waar hebben we dat eerder gehoord?) kwamen we niet veel verder dan: gewoon een paar keer proberen ... grrr... we besloten air canada te bellen.. geen idee hoe laat het daar was maar we kregen contact: press 1 voor english press 2 voor French... eh ja.. 1 maar! een fantastisch behulpzame meneer aan de andere kant!! en yoehoe het is gelukt!!! zonder kosten hebben we alle vier extra beenruimte!! is dat even een feestje!! soms zit het tegen maar vaak ook mee! wordt vervolgd....