nog 3 nachtjes slapen!

12 oktober 2016 - Leek, Nederland

Onze eerste echte verre reis als gezin naar Thailand in 2014 beviel uitstekend en smaakte naar meer! We gingen sparen en als de spaarpot vol was dan zouden we een nieuwe reis plannen! Met 1 voorwaarde van Madelief: niet zo ver vliegen en 1 voorwaarde van Arlette: wederom naar een compleet andere wereld... kortom op zoek naar een verre wereld maar wel dichtbij! Al sparrend met het team van Riksjatravel kwamen we al snel uit op het sprookjesachtige Marokko. Een islamitisch koninkrijk met een groots verleden en een hele eigen cultuur, op nog geen 4 uur vliegen. De zomervakantie werd ons sterk afgeraden: de temperatuur kan in deze tijd al snel oplopen tot boven de 40 graden. Niet een fijne temperatuur om door de woestijn te hobbelen. Dus we verschoven de reis naar de herfstvakantie met als nadeel dat de reisduur sterk ingekort moest worden. Maar we beloven elkaar dat wanneer het goed bevalt we zeker de andere drie koningssteden van Marokko gaan bekijken!